- Goede dag vandaag -

woensdag 3 april 2013






Jaaaaaa....., mijn "oma" kussentje is klaar (op de sluiting na dan),
maar ik kon niet wachten om hem te tonen aan jullie.
Dit kleintje was een oefening, nu kan ik me op de grotere ook 
helemaal gaan uitleven (wat 'n genot om met granny's bezig te zijn).

Toen ik eenmaal aan de naai was, kreeg ik de smaak te pakken
 & heb van (wat eigenlijk de voering gaat woren voor mijn gehaakte tas)
 [under construction]
dit sjaaltje in elkaar geflanst. En als de trein opgang is bij mij 
blijft hij lekker door tuffen, dus gezelligheid kent geen tijd en
zo kwam er ook nog een gehaakt sierrandje aan.
IS HIJ NIET DOLLETJES GEWORDEN?

'n fijne avond
Liefs Monique


8 opmerkingen:

  1. OLÁ MONIQUE,FICAR MUITO BONITO.VALÉRIA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kussen is het geworden! Op naar de volgende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kussen en mooie kleurcombinatie! En het sjaaltje is ook super leuk!
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kussen ziet er goed uit,mijn vriendin is ook helemaal in de ban van de granny's en met een kussen bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!! Mooi geworden!
    Je sjaaltje is ook lief!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via kom ik op jouw blog uit. Wat een leuke dingen maak je! Super, dat sjaaltje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Olá,
    Passei para conhecer o blog e adorei tudo.
    Convido vc para conhecer meu blog http://crochelinhasagulhas.blogspot.com.br/, aguardo a visita.
    bj

    BeantwoordenVerwijderen