- Goede dag vandaag -

woensdag 26 juni 2013


En.......,
dit is het staartje!




Ik vind het ook wel eens tijd worden om iets te doen voor
al mijn volgers en de leuke en lieve reacties die ik 
allemaal krijg van jullie!
Wordt ik altijd super vrolijk van!

Heb er lang over nagedacht:
Hoe moet dat dan? en met name wat moet dat dan zijn?

Omdat ik ze de laatste tijd steeds meer tegenkom op al die leuke blogs 
van jullie, wist ik dat het een PANNENLAP ging worden.
Maar geen gewone, maar 1 met een speciaal hartje in het midden!!



* * *           * * *
* * * * *  *  * * * * *
* * * * * * * * * * *
 * * * * * * * * * *
* * * * * *
* *
*



Door iets leuks te schrijven in dit postbericht
kun je in aanmerking komen voor deze gezellige
**** HartjesPannenlap ****

12 Juli
maak ik de winnaar bekend

Veel Liefs
Monique
 

12 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, ik wil graag een gokje wagen.
    Enne als jij ook iets wilt winnen, doe dan mee met mijn weggever!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee met je leuke give away! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk willen we allemaal een lieve pannenlap in de keuken hebben hangen!
    Ik doe graag mee.

    Groeten thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en lief idee.
    Daaraan doe ik graag mee.
    het is helemaal mijn kleur
    Ik hou ook wel van een beetje kleur.

    Liefs en een heel fijn en mooi weekend
    Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wilma aan den Toorn3 juli 2013 om 05:57

    Wat een leuke en vrolijke pannelap. ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique

    Ik wil ook wel in aanmerking komen voor zo,n superleuke pannenlap, maar dan wel in mijn kleuren.

    Kus

    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!!! Ik heb dit blogberichtje helemaal gemist :S

    **schaam schaam**

    Maarrrrr natuurlijk doe ik meeeee!!

    Ben dol op hartjes :D

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!๐Ÿ’šit! Doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had een leuk hartjes plaatje erbij, oftewel: "love it" , maar niet leesbaar lijkt het...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toen ik deze zag, net als je slinger met hartjes was ik op slag verliefd. Dus ja ik wil eigenlijk wel heel graag kans maken oo deze gave pannenlap.
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee met dit weggevertje, de pannelap is super leuk!

    groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen